Busra1419 Merhabalar 18 haftalık hamileyim oğluşumun doğumu temmuza denk geliyor yaz bebekleri için uzun kollu badilere gerek var mı ? Zorluklarını ve kolaylıklarını bilmiyorum kızım kış çocuğu tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ☺️
Selenzy1 Busra1419 benimde prensesim Temmuz da doğacak ilk bebiş bebekler üşür diye uzun kollu aldım ama izmir yangın yeri kısa kol ağırlıklı al derim 😊
Bebekveben Benimde haziran sonu ya da temmuz başı doğumum. Bende uzun kollu giymez diyordum ama annem akşamları üşür diyor ince hastane çıkışı tarzında takımlar aldık canım
Selenzy1 Busra1419 aynen canım her ikiside bulunsun bence bebekler hassas oluyor üşür minnoş bedenleri hayırla kucağına al inşallah
Tubayusra Ince uzun kollu zibinlardan alin onlar çok iyi oluyor çok kalın giydirmeyin doktorlar bile kızıyor bi tane yeter diyorlar çok sıcak gündüzlerde kısa kollu ideal akşam uzun kollu zıbın giydirin ince bi kundak örtün yeter bize doktor ole demişti geçen sene yiğenim haziranda olduğunda