Arkadaşlar 35.haftadan beri inanılmaz kalça ve diz ağrım var. Bastonla yuruyebiliyorum artik evin icinde. Artik doguma az kaldi sabrediyorum bi çözüm yok. Bunu yasayip dogumdan sonra hemen geçen var mi ?? En cok bundan korkuyorum ya devam ederse diye