Betam 14 şubatta 12.49
19 şubatta 179.28
21 şubatta 192.24
Geçen sene de Nisan da kimyasal gebelik geçirmiştim 47 yle öğrenmiştim 2 gün sonra 44 E düşmüştü . Son verdiğim beta çok anlamlı yükselmemiş yeniden mi kimyasal geçiriyorum acaba kanamam yok doktor bekleyelim dedi çok üzülüyorum çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı