Merhaba hanımlar, ben ilk gebeliğimde o meşhur yağları kremleri kullandığım halde catladim. Özellikle doğum sonrası çok kötü oldu. İkinciye hamileyim ve kara kara düşünmeye başladım. Zaten çatlak var surmesem mi.diyorum, ama daha kötü olursa diye de endişeleniyorum. Öneriniz nedir?