Nurrr26 Duru ismine çok alıştık, ancak her bebeğe yakışmıyor sanki. Yanına bi isim koyalım dedik ama her şeyle uymuyor. Anket dışında önerileriniz varsa bekliyorum🙏
Annekiziiveeoglu Nurrr26 sadece alya veya sadece duru👍🏻 tek ve asil isimler yani 2. Ye hiç gerek yok. Nil duru nil ada falan uyumlu olmuyor söylenişte bana göre
Lemancnr1 Kız annesi olsaydım ismi net, adelina koyacaktık. Allah’ım erkek evlat nasip etti ,bi düşüne bilirsin farklı ve kulağa hoş geliyor
Nurrr26 bulutsm nil ailede var o yüzden tek isim olarak kullanmak istemiyorum ama naif bir isim teşekkürler 😇
a-koroglu bence İdil Ada farklı güzel ve zamansız idil cimcime bi kız canlandırıyor gözümde duru ismi eskidi gibi alya ve defneden de bu sene gına geldi bende kız bebek bekliyorum çok beğendiğim isimler evet ama her sınıfta üçer beşer alya defne nil parla olacak ilerde bu yüzden vazgeçtim bu isimlerden
Nurrr26 a-koroglu en başta Asel ismi vardı hep aklımda i, bu dediğiniz sebeplerden dolayı ondan vazgeçmiştik. Beğendiklerimiz de yine hep kullanılan isimler oldu. Haklısınız bu konuda 10cocuktan 5inin ismi bunlardan biri. Ama isim bulmak çok zormuş cidden. İdil Ada dediğiniz gibi hem farklı hem de hoş geliyor kulağa ama emin olamadık bi
a-koroglu Nurrr26 İdil Sare ve İdil Ada yı ben çok yakıştırdım yine sizin tercihiniz tabiki biz İnci Lena koymayı düşünüyoruz inci de yavaş yavaş popüler oluyor gibi hani bende sadece benim çocuğumda olsun takıntısı yok ama aynı isimler çok fazla koyulunca da tadı kaçıyor gibi inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz ne koyarsanız koyun eminim çok yakışacak 🤍
Nurrr26 a-koroglu inci çok naif bir isim bence güzel düşünmüşsünüz. İnci ve ipek isimlerini çok beğeniyorum ama ailemizde olduğu için listemizden cıkardık. İnşallah biz de gönlümüze sineni buluruz. Teşekkürler😇
Nurrr26 Annekiziiveeoglu duru da sadece bebeğe yakışan bir isim gibi büyüyünce sanki tuhaf duracakmış gibi bu yüzden yanına bir isim olsun dedik