Normalde otururken rahatsız oluyordum nefes dahi alamıyordum kaburgalarım batıyordu ve karnım çok yukardaydı 2-3 gündür otururken yürürken iş yaparken çok rahatım bebeğin hareketleri de aşağıda ve aynada göğsümün aşağısı bomboş kasıklarım üzerinde gibi bebek