Nisannurr Betam 9a düştü kimyasal gebelik yaşıyorum ama kanama başlamadı. Daha önce 2 defa daha yaşadım. 1.de beta 6 iken 2.de beta 12 iken kanama başlamıştı. Karın ağrım vardı o da geçti regl de gelmedi. Neden olabilir ?