Arkadaşlar 11. Haftamdayım ikinci gebeliğim. Eşim oğlum ben influenza olduk aynı zamanda kanda enfeksiyon çıktı. 1000 mg lık 14 tablet antibiyotik kullanıyorum doktor verdi ama ilaç prospektüsünde hamilelikte ilk 3 ay kullanılmamalıdır yazıyor kafam karıştı daha önce kullanan varmı antibiyotik? Hiçbişey yiyip içemiyorum aşırı halzisim. Öksürük burun tıkanıklık Herşey var çok zor bi hastalık