SuEr_Tu1512 Katya1 Benimde son adet 28 ocak. Benimde böyle silik çizgi ve kanda da çıktı🥹 İnşallah seninde vardır🙏🥰
Annekuzusu06666 Katya1 benimde kanamam yok ama ağrım var şu an fazlalaştı umarım seninki gibi olur 7 haftalık Benimkide kalp atışını görülmüyor sağlıksız olabilir bi hafta daha bekleyelim dedi de heralde bugün kanamam olur çünkü ağrım var
Katya1 Annekuzusu06666 rabbim yardımcın olsun yaa🙏 ağrısının tarifi yok belede vuruyor mide bulantısı ateş ama düştü an ağrı kesiliyor. Kalp atısı en geç 8.haftaya kadar oluyormuş allahın takdiri belli olmaz hiç.
Annekuzusu06666 Katya1 acaip bi ağrı bide benimki bi gırıyo bi çıkıyo belki kürtaj yapar diye yemekte yemedim
Nazsuuu Katya1 bende 3 hafta önce kürtaj oldum 1 kere korumasız ilişki oldu bende test yaptım 3 gün önce pozitif çıktı bazı testler yanlış cikiyo ben istemiyordm ztn bebeğim 3 aylık inşallah vardır sizin kan verin yarın saglik ocağında 🌸
Katya1 Nazsuuu tabi o ihtimalde var yarın kan vercem bakalım inş hayırlısı olur, sizede cok geçmiş olsun ❤️🩹
Katya1 remse46 yok canım hastanenin sitesinde göremezsin kendine enabız oluştur telefondan ara ara kontrol edebilirsin
Katya1 Annekuzusu06666 hadi bakalım hayırlısı olsun rabbimin mucizesi cok size bagışlasın haberdar et canııım🌸