Rungan Haftaya sezaryen olacağım. Hastanede tahmini ne kadar kalırım? Sizler ne kadar kalmıştınız? Ekstra olarak şunu yap veya götür dediğiniz bir şey var mı unutmayayım 🫶🏻
staRmama Rungan 2 gece kaldım. Önerim mutlaka yanında mama götür silikon göğüs ucu al ve dependdd😂 sağlıkla kucağına al kuzum ❤️
Seymanurkurt Rungan aman bacım bu sonda takıyorlar onu uyusturduktan sonra takmalarini iste ben ilkte bilemedim canımi en çok o acıttı bnde 2 sezeryanimi olacam bide sade granül kahve spinal anesteziden sonra baya bı baş ağrısı oluyor onun için sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz gününüzü aldınız mi
Naazli Rungan 1 gece kaldım ben. Önerim doğumdan sonra bolca bitter çikolata ve sade nescafe iç birde bol bol yürü 🌼
Eliffyamann Rungan bir gece kaldım, sabah 10da çıkışim oldu, mutlaka elbise kullan, yanına hoşaf al kuru erik kurum üzümden yapılan, çok güzel tuvalete çıkartıyor gazını atarsın
Mervealya1992 Rungan hastaneye baglı ilk bebemde sabahına cıkardılar bunda pzrt dogumum var 2 gun kalcakmışım en ınemlı detay spinal olcaksan oan kafanı hıc kımıldatma saga sola bıle oynatma bnm aneztezı doktoru kafamı tutmuştu cnku oynatırsan amlyttan snra baş agrısu aşırı oluyor öyle dur ikincisi hep yürü devamlı yürü ben ilkınde hıc yuruumedım sfece ilk ayaga kalktı. Bıdaha asla yurumedım cok acı cektım yürümek lazımmış ama ben cok korkmuştun bunda yurucem yürürsen acı azalıyor benden snra doguran kuzenler falan yürüdüler 2. Gun hıcbısyleri ypktu ben ilk ve cevremde sszeryan olan yoktı tecrubesızlıgıme geldi
47Adanalianne01 Rungan ben kesinlikle hasta bezi taraftarıyım tuvalete yetişemiyordum yürürken bol bol kuru dut kayısı incir hurma götürebilirsin kahve tüketeceksiniz termos vs ayarlayın bence hastanede fiyatlar çok yüksekti alt üst takım ben 2 götürdüm ama yetmedi 3 veya 4 kendin için bebeğe de dıcaktır hastane dedim ama soğuktu battaniye muhakkak fazladan almalısın
gunesinanneessi Rungan bende haftaya pazartesi 3 Mart’ta sezeryan olacağım heycan sıkıntı herşey üst üste şuan
Rbabtn gunesinanneessi offf bende aynı gün sezaryen olacağımmmm 🫢🫢 çok heyecanlıyım allah yardımcımız olsun
Bornin2025 Spinal anestezi sonrası gaz olabiliyor bu da omuzlara vuruyor birkaç günde geçer. Sonda genelde anesteziden sonra takılır.
Bornin2025 Aman doğurdum diye ağır beslenme hafif şeyler ye ki bağırsakların gazı rahatlıkla atsın . Bol yürüyüş ile zaten çok rahatlarsın . Ve bebek ilk gece çok uykuya meğilli olur meme başında uyuklar sütüm mü yok neden uyuyor diye düşünme bebeklerin ilk 48 saatti bu şekildedir korkma
Bebemiz Rungan Ben 2 gün kalmıştım. Elbise şeklinde gecelik , kayısı hoşafı ve benim için en önemlisi lansinoh göğüs ucu kremiydi. Ne gümüş kapak ne başka bir şey o krem olmasa kızımı kesinlikle emziremezdim. Her emzirmeden sonra sürdüm bayağı iyi gelmişti