Pazartesi günü 32 yle öğrendim. Perşembe günü 143 olmuştu. Ben iki güne iki kat artış diye biliyorum. Her gün iki kat mı artmalı. Kese için ne zaman gitmeliyim acaba. Kan sonucuna göre aile hekimi cuma tekrar kan ver ona göre kese görmeye gidersin dedi.