Kızlarrrrr n’aptınız test yapan var mı? Benim bat 1-2 Mart bu ay sadece iki kere korunmasız ilişki oldu oda hemen adet bitimiydi. Eşim gittiği için tekrar olmadı pek ümidim yok o yüzden. sanırım yumurtlama günüm mü bilmiyorum bugün kasık ağrısı ve akıntı yaşıyorum. Sizde durumlar ne?