Bebekmert 34 haftaligim 3 yaş kızım bronşit olmuştu ondan bana geçti . Çok şiddetli öksürüğüm var boğazım parcalaniyor sanki 1 haftadır geçmedi doktor da ilaç yazmadı . Önerisi olan var mı ne kullandınız nasıl geçirdiniz karnım kemiklerim ağrıyor oksurmekten
U-M_mom Bebekmert Bi dahiliyeye gitmen gerekiyor canım ben 13 haftadayım inanılmaz öksürüğüm vardı doktor antibiyotik yazdı öksürük daha zararlı çocuğa ya
Bebekmert Hangi ilacı yazdı size bana bir şey vermedi ya son ayına girmissin dedi bugün yine gittim yine ilaç vermedi . Dahiliyeye randevu bulcam mecbur o zaman
U-M_mom Bebekmert Kadın doğumcuya gittiysen zaten alanı değil ilaç vermez dahiliyeye gitmen lazım canım ilaç önermeyim şimdi ama hamilelikte kullanılabilecek antibiyotik yazdı öksürük çok zor benim 10 gün sürdü