babyylve_ İdrar yolu için doktor toz ve normal antibiyotik verdi dört beş gün kullandım normalde 13.14.15 arası yumurtlama görürdüm şuna 19 uncu gün hala yumurtlama göremedim etkisi var mı kızlar
Nilayy95 babyylve_ pek sanmıyorum. Çünkü ilk gebeliğimde antibiyotik kullanıyordum. Normal kontrol içinde gittim geçmiş mi diye enfeksiyon. ama korunmadığıımıda söylemiştim o günde regl ilk günüydü olmam gerekiyordu 245 gibi bi sonuçla gebe olduğumu öğrenmiştim