Kizlar selam ovulasyon testi falan kullanmıyorum takvimim uygulamasin da dün bugün yüksek gebelik olarak gösteriyordu yarin yani pazar günü de yumurtlama günü diyo bu sabah şeffaf beyaz akıntı gördüm. Hafiften kasık ağrım da başladı sizce yumurtlama mi olmus oluyor dün gece beraberlik oldu bu akşamda olmalımı Yoksa yarınmı denemeliyim normalde 2 gunde 1deniyoruz subat14 adetim bitti 15, 17, 19, 21,olarak ilerledik regl tarihime kadar böyle mi ilerlemeliyim2 günde 1 seklinde bu konularda bilgim yok o yüzden sizlere soruyorum