Meridaily Kızlar 12 şubatta yumurtam 19 mm di. 21 inde progesteron tahlili istedi doktor. Değerim 8.5 çıkmış. Değeri bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı yoksa yumurtam çatlamadı mı acaba ya 🥺 ihtimal yok mu hiç🥺
yesildeniz_ Meridaily değeriniz gayet güzel. 3 ve üzeri yumurta çatlamış demektir. Gebelik olması için 10 ve üzeri olması gerekiyor denir ama belli olmaz daha düşük değerlerle hamile kalanlar var
Melisafurkann Meridaily aşkım internetten baktım 10 olunca çatlıyormuş normalde senin değerinle uçuk bir değer yok
Meridaily Melisafurkann kuzum doktor 19 mm dedikten sonra verdiği günleri değerlendirdim ovülasyon yapmadım hiç. Doktor gayet iyi durumda yumurta çatlar bir iki güne dedi havuç yedim ben de baya sonra. 17 sınde de ovü yapayım çatladı mı acaba dedim çok silikti demek çatladı dedim. Bir de bugün yaptım işte ovü koyu. O da dün kasığım aşırı ağrıdı baya yürüdüm çarşıda dedim yine mi yumurtluyorum yoksa kist ağrısı mı şüphelendim de yaptım
Melisafurkann Meridaily bence sende de bebiş var kuzum benimde ovü böyle çıkmıştı ayyyy çok heyecanlandım Allah’ım lütfennnn ❤️❤️
Meridaily Melisafurkann yaaa 🥹🥹 inşallah canım benim ben de bir umutlandım ovüden sonra🥹 dua et bana 😍❤️