Kızlar selam bugün gecikmemin dördündü günü dün evde çok fazla bulantım kusmam olunca gece ikide Beylikdüzü devlet hastanesine gittim hem enfeksiyon var mı diye hemde gebelik için kan ve idrar verdim. Tipi bastırınca sonuçlara göre tekrar geliriz diye eve döndük iyi ki de dönmüşüz bizden sonra yollar kapandı
Hala e devlete düşmedi sonuçlarım hastaneyi aradım üç günü bulur düşmesi diyor
Bana çok saçma geldi yanibu karlı havada doktorun hasta beklicek ısrarı.
Neyse gelin konuya çok uzattın yine 😂 ben bu sonuçları nasıl öğreneceğim ya çıldırıyorum evin içinde