BraSouksu Merhaba bayanlar 22 haftalığım detaylı usg çektirdim doktor suyumun fazla olabilceğinden şüphelendi bu durumu yaşayan var mı? 😔
1PrensAnnesi BraSouksu cnm su fazlalığı şeker belirtisidir doktorun bakacaktır illaki ama şekerli ürünleri hamur işlerni biraz azalt bence inş geçer geçmiş olsn
Alan_Yeliz BraSouksu mrsmom_ buharda kalmanız gerek biraz çok iyi geliyo sinüzit ten de olabilir başınızi havluyla kapatın önünüze bir kaba kaynar su koyun buharda bekleyin biraz çok faydasını goreceksiniz
BraSouksu Şekerime haftaya bakılacak nette çok sıkıntılı bi durum gibi bahsediliyo okuyunca korktum erken doğum olabilir diye çok teşekkür ederim umarım önemsizdir
Handeaslan39 BraSouksu sekerşne baksınlar mutlaka canım şekerle alakalı olabilir korkma Doğum yapmazsın erkenden önlem alınırsa 🙂