deletedmom43191 nazlitasdelen aylık almana gerek yok normal bir bornoz al yenidogana olur büyüdüğünde de
Minnakpopus nazlitasdelen yenidoğana bornoz gerekli olduğunu düşünmüyorum büyüdüğünde almak daha mantıklı. Müslin en rahatı
Tutaste_ nazlitasdelen ben 12 aylık aldım kullanıyoruz 😀 en rahatı bırnoz sarıyorsun kesınlıkle oneririm
zynpknt nazlitasdelen ben 2 yaş bornoz seti aldım içinde havlusu da var ilk zamanlar havluyu kullanırım diye düşündüm zaten 50-55 cm çocuk 😂 büyük almak daha mantıklı çünkü ilk zamanlar bornozu giydiremezsiniz muhtemelen sadece sararsınız bornoza