Kızlar 21 yaşındaym 3-4 gündür 2 memenin tam ortasında birşey olduğunu hiss ediyordum derine bastırdığmda elimle anlamadım kaburgalarımmıdr nedir 2 gündür hastaydım düzeldim bakıyorum halen var heryerde kanser falan yazıyor ama memelerimde koltuk altnda kitle falan yok sadece kafamı karıştıran 2 meme arasındaki hiss etdiyim şey şişmidir nedir bilmedim. Çok korkuyorum ben bide hastalık hastası olduğum için kansere falan yozdum korkuyorum acaba hepmi olur öyle şeyler yoksa ben yenimi farkettm doktor falan demeyin doktorlardan korkarm yaşayan varmı