Merhaba kizlar ek ayak usmesinin cinsiyet ile ilgisi var mı merak ettim . Normalde hiç usumeyen biriyim Erzurum da eksi 20 lerde bile yelek aklet giymem ama şimdi ise giderken içime termal içlik giyiyorum elimi ayağımı asla isitamiyorum . İlk hamileliğim kızdı sürekli yanardim ( normalde de yanan biriyim) bunda cinsiyeti çok merak ediyorum. Yaşayan anneler yazabilir mi