Kızlarr 16sında sezeryan doğuö yaptım hastanede gaz çıkardım tuvalete de çıktım ama 3 gündür büyük abdesti yapamıyorum ucunda kaldı acaip rahatsız oluyorım kayısı vs herşeyi kaynattım kefir içtim kayısı çayı içtim fayda yok lavmadan korkuyorum en son çare hastaneye gidicem bilgisi olan yaşayanlar var mı birde dusco diye bi ilaç varmiş emziren anneler kullanabilir mi