Smileylaylom 1.5 sene önce yaptırdık karataş hastanesinde erdem Özbek çok ilgili bir doktor akşam mesaj atıp soran nasıl bebek diyen bir doktor ikinci oğluma hamileyim yine onu tercih edeceğiz 1.5 sene önce 5.000 bin tl’ydi ama orda doğum yaptığım için 4.500 vermiştik şuan net fiyatını bilemiyorum