nidoqueen 30. Haftalarımdayken bir akrabamız sen hamile olduğuna emin misin doktora gidip gördünüz mü bebeği demişti. İnsanlar gerçekten haddine düşmeyen herşeye burnunu sokmayı çok sever. 33. Haftadan sonra göbeğim çıkmaya başladı. Şuan 39+2 haftalığım hala daha beni görüp 5 aylık gibi duruyor, benim karnım kocamandı, bebek küçük galiba, geriden geliyor herhalde, tarihi bilmiyorsunuzdur bu bebek daha 5-6 aylık vb gibi konuşan lüzumsuzlar var. Hamileliğim boyunca hiç ağırlaşmadın çünkü göbeğim kocaman olmadı normal hayatımda devam ettim kendimi bu şekilde motive ederek insanları umursamıyorum.