Merhaba kizlar, kaç haftadır geceleri elimde uyuşukluk hissediyorum ve çok fazla ağrı oluyor uykumdan uyandırıyor jinekolog muayenesinde karpal tünel sendromu olduğu söylendi çok fazla ödem olunca oluyormuş galiba geceleri eline atel denilen bir bandaj gibi bir şey takıyorum . Böyle bir şey yaşayan oldu mu aranızda? Doğumdan snra geçtiği soylendi