2 li tarama da sonu 836 çıkmıştı değeri doktor orta düzeyde risk dedi kapıt imzaladım herhangi bi müdahale istemiyorum diyerek şimdi 19 haftalıkken hidrosefali olarak önümüze çıktı imtihan diyorum ama şöyle bişey var hareketlerini hep hissettim 3 aylıkkenden bu yana perinatoloji ye yönlendirdi bugün gideceğiz uyku tutmadı haliyle üzüntü endişe bilinmezlik kötü düşünmek istemiyorum tabi ama gerçekler var acı olarak Alllahtan ümit kesilmez inşallah endişe edecek kadar bi durum olmaması için dua ediyorum