Kızlar iş çıkışı karda kayıp düştüm. Sırt üstü düştüm kafam biraz acıdı ama hiç önemli değil. Bebeğim için korktum. İlk bişey hissetmemiştim ama yolda alt karnımda her zamanki gibi bir ağrım hissettim. Karar veremedim düştüğüm için mi yoksa kendimi kastım ondan mı. O yüzden içim rahat etmedi doktora gittim. Gayet iyi olduğunu söyledi. Sen kendini takip et kanama olursa gel dedi. Dün akşamdan beri olmadı kanama lekelenme . Ne kadar sürede olur normalde kanama