hic korkulacak bi durum yok. coğu doğumda mecbur atılıyo atılmadığında makata kadar dik bi şekilde yırtılma ihtimalin cok daha yüksek ve iyileşmesi de cabası.. kesi dik değil yan bi şekilde atıldığı icin bi kaç dikisle cok güzel kaybolup gidiyo ben yaklaşık 3 sene önce doğum yaptım iz miz hic bisey yok su an