40 haftayı tamamladım ne sancım ne açılmam ne nişan gelmesi var hiçbir şeyim yok hergün hurma yedim 7 8 tane ananas yedim ahududu adaçayı içtim ama hiçbir şekilde açılmam olmadı doğurmak için ne yapmalıyım şunu yapın kesin doğurursunuz dediğiniz bir şey var mı ????