40+1 de Perşembe sabah nişanım geldi.doktora göründüm.2 cm açıklık olduğunu söyledi sancım olmadığı için eve gönderdi.açık pembe akıntım vardı adet kanaması gibi olursa artarsa tekrar gel demişti.nişandan beri o açık pembe akıntı devam ediyor.bu gecede kasılmalarım oldu 2 saate yakın 10 dk da bir kasılma hafif sancı geldi gitti.sonradan durdu kasılmalar.açık pembe lekelenmem arttı ama yinede adet kanaması gibi değil.kararsız kaldım.nişandan sonra böyle devam edermi lekelenme ?