deletedmom43191 Meral_63 yani şiddetli değilse korkma leke ve kan eşlik etmiyorsa hiç korkma gebeliğin başlarında ağrı olabiliyor
canimbebegim0909 Meral_63 çok normal eğer kanaman olmazsa gayet doğal bir süreç 7 haftalık gebeyim ara ara yine ağrım oluyor kasık ağrısı batma normalde olsa regli olacağım herhalde derim kanama olmadığı sürece normal rahim büyüyor
Meral_63 canimbebegim0909 çok şükür korkuyorum bu sefer bişey olacak diye ilk gebeliğim bide ne nasıl yaoacam bilmiyorum
canimbebegim0909 Meral_63 benim de ilk gebeliğimde düşük yaşamıştım ordan biliyorum onda ağrıya ek olarak kanamam kahvrengi akıntım başlamıştı