Elifsaadet söylemek biraz üzücü ama... hakan bey’in izmir katip çelebi üniversitesi hastanesi bölüm başkanıydı.Malesef üzücü bir soruşturma ile ayrıldı.Kendisi çok babacan,güleryüzlü ve devlet bünyesinde de ilgili gözüken bir doktordu ama...Yorum yapma kısmına hiç giremedim,dilim varmadı.Lütfen ayrıntıyıdı bana sormayın.O hastanede çalışan bir yakınınız varsa lütfen bu konuyu bir sorun.
Bir de çok meşhur diğer bir doktor Egopol Gökalp bey...Hakan beyi yine de sevebiliyorum meslek yanılgısı,üzücü bir hata diye affedebiliyorum.Ama gökalp beyin askeri hastaneden ayrılma sebebi,mahkemelerde kendini savunması,ondan nefret ediyorum 😡
Doktor seçiminize çok dikkat,vicdanı acil bir durumda hastasının geleceğini,mesleki tecrübesi hastasının hayatını etkiler.Mesleki tecrübe ve vicdan bir arada değilse üzücü,istenmeyen şeyler olabiliyor.Hayat her zaman yolunda gitmiyor.Doktorunuzun inişleri ve çıkışları sizin adınıza da çok iyi yönetmesi gerekiyor.Özele giderken aman dikkat.Devlet hastaneleri zaten kolay kolay riskli işe girmiyor.Her şeyi imzalatıp her türlü operasyona vs alıyorlar ve hep en kötü senaryoya hazırlıyorlar.