Kivitoveannesi Kızlar uygulamaya göre yumurtalama dönemim dün itibariyle bitti. bu ay adet bittiği günden itibaren bir var bir yok şekilde yaptık.. regle kadar bir var bir yok devam etmeli miyiz ???
Ecem_P Kivitoveannesi Yanlış bilgi vermek istemem ama zaten bazı doktorlar adetten önceki dönemde gebelik ihtimali düşük diye korunmasız ilişkinin adet ağrısına iyi geldiğini söylüyor yani yumurtlamanız bittiyse canınız istediğinde yapabilirsiniz bir var bir yok şeklinde olmasına gerek yok Çünkü döllenenecek bir yumurta yok artık. İnşallah olmuştur bu ay stresten uzak durun