Irem5858 Kızlar annem vurdu bugün göbekten vururken sıkıyolıyorya vuracağın yer yukarı kaldırılıyor yani vurdu vurduktan sonrada bırakmamış hala sıkıyordu iğneyi çekincede etimi turuyordu ilaçta aktı biraz sıkıntı olurmu dozu tam vurulmamışmı oldum
Irem5858 Bakarmısınız kullananlar ? Irem5858 yanlış uygulamamı oldu ne yapmam gerek eti birde vurup çekene kadar tutmakmı gerek yoksa iğneyi batırdıktan sonra eti serbestmi bırakmak gerek
Kubraaa04 Irem5858 Ben iğneyi çıkarana kadar elimle etimi tutmaya devam ediyorum herhangi bir sorun olmadı şimdiye kadar
Parilti007 İlk zamanlar benim de öyle oluyordu doktorum bir şey olmaz ilacın yarısını akıtmadın ya sonuçta demişti. Doktorunuza sorun yine de