Devlet hastanesinde sezaryan olup memnun kalan varmi çok kararsızım ilki özeldi memnundum şuan doktorum devlet hastanesine geçiş yaptı sultan beylide doktor kadar hastanede önemli devlette sezaryan olup memnun kalanlar yada kalmayanlar tecrübelerinizi paylasirmisiniz…