Kızlar fazla akıntı yanma kaşıntı oldugu için doktora gittim oda bana vajinal tablet(exagyn) ve ilaç(funit) vermiş. sabah test yapıp kullanayım deddim. Adetime 2 gün var çok hafif dikkatle bakınca gözüken çizgi belirdi. Kullansammı kullanmasammı ne yapayım sizce? Doktorda betahcg testi yapıp vermiyorda ilaçlatı rastgele verdi.