Zeyzey9 hamileliğin başından beri hem alerjik astım hastası olduğum için hem de sık sık enfeksiyon geçirdiğim için c grubu pek çok ilaç kullanmak zorunda kaldım hala da kullanıyorum. Bazı alerji ilaçlarını da çok gerekliyse 12. Haftadan sonra kullandırtabiliyorlar. Pek çok ilaç c grubu zaten merak etme kar zarar oranı yapılarak veriyoruz falan diyor kendi doktorumda. Bi de haftanız ilerlemiş bi etkisi olmaz bebeğe inşallah merak etmeyin. Ama yinede bi kendi doktorunuza sorabilirsiniz içinizin rahat etmesi için