emel16 illa 32+0 da almak gerekmiyor 32. Haftanın içinde alabiliyorsun. Benim 32. Haftam cumartesi gününe denk geliyor ben Pazartesi gidip alıcam. 37. Haftaya kadar da çalışmıycam bu ay sonuna kadar 35. Haftamda ayrılcam yani. Tekrar gidip çalışamaz raporu alabiliyorsun çevirebiliyorsun raporu yani.