Sima789 Kızlar günaydın çok affedesiniz 20 haftalık hamileyim 3 günden fazla oldu galiba ishalim geçmedi hastaneye de gitmedim aranızda yaşayan var normal mi acaba
mmmm06 Sima789 bence gitmelisin uzun sürmüş . Benim uzun sürmedi ve cok degildi doktoruma soÿledigimde tathlil yapti hemen yine
Annemidedinsen Sima789 herhangi bir şeye alerjin var mıydı Sonradan alerjin geliştiyse de O da ishal yapabiliyor Bir süre yediklerine dikkat etsen iyi olur hala geçmezse muhakkak alerji testi yaptır derim