Meriiii Kızlar 13 haftalık gebeyım ve avmye dısarı cıksam hemen yoruluyorum halsizlik çöküyor oturuyorum 😐benımle aynı durumları yasayanlar var mı
Seden Meriiii olmasi gereken gibi canim korkma :) uyu dinlen yorma kendini bide son aylar böyle olcaksin :)
Meriiii Anneballari58 ayinşallah canım ya bende cok erken bole seyler ıcın dıye uzuluyordum 🤗doğuma kadar cok var cunku
miniksare Brsnhsm ben de aynıyım 35 haftalık hamileyim üzerine bir de çarpıntım var yattığım yerde kalıyorum halsizlikten çarpıntıdan ağlıyorum resmen
Zeynepzeze Rabiabck10 Yemek yapacak güç bulamıyorum bazen... Gerçekten her yerim kırılıyor gibi. İnşaALLAH sağ salim kucağımıza alırız💛
Ssraa Ben senin gibiyken yerimden kalkamıyordum☺️ 18 haftalığız arada oluyor ama o kadar sık değil hatta bazdn enerji patlaması oluyor kalkıp dans ediyorum, geçiyor yani😁☺️