Eessrraamm valla bence kişiye göre değişen bi durum bu. İlk sezeryan da genel oldum. Uyanır uyanmaz bütün ağrı birden hücum etti. İkinci sezeryan da spinal oldum ama ameliyat sırasında ameliyat lambasından herşeyi izledim ve fenalaştım. Sonra beni kısa bi süre bayılttılar. uyanınca evet bebeğimi hemen gördüm. Fakat sonra boynum tutuldu. İki gün boynum tutuk sezeryan ağrılı mahvoldum. Ha bu benim başıma geldi diye sizin de başınıza gelecek değil. Şimdi üçüncü doğumumu genel anesteziyle yaptırcam.