Benimde uygulamada son iki ama hala çıt yok doktor kanala girmiş ama hala biraz yukarıda yüzüne hala dönmemiş eğer dönmese normal doğum yapamazsın dedi salı günü kontrol var verdiği son tarihte 28 şubat bakalım nasıl olcak hepimizin hakkında hayırlısı olsun