Atlasin-Annesi Yani sen kilo alsan da bebeğin almasa o zaman sıkıntı olurdu canım. Evet kilo almışsın ama bebeğinin kilosu gayet normal geldi bana. Önemli olan onun sağlıklı olması zaten. Senin kilo alman da gebelik şekeri, gebelik tansiyonu riskleri açısından sıkıntı. Doktorun kilonla ilgili bir şey dedi mi, ya da ona danıştın mı?