caglaoztrk 35.haftamdayım 2 parol içtim bana mısın demedi gözlerim ensem çatlayacak sanki ağrıdan ne yapsam 2 saat anca uyuyabilmişimdir
Canselluslu caglaoztrk Ben de iki hafta baş ağrısı çektim kansızlık vardı bence ondan dolayı da olabiliyor
caglaoztrk umrumdadegil ay alet yok ki bakayım eşim acile gidelim diyip duruyor da hiç gözüm yemiyor açıkçası ama kafayı yememe az kaldı ağrıdan
Girlmama caglaoztrk buz koy şakaklarına burnuna vicks sürüp başına sıkıca bağla ve biraz uyu benimki sadece böyle geçiyor