Fatmaacylnn acilden test yaptırmıştım idrar yolu enfeksiyonu varmış emzirdiğim için onlar ilaç yazmadı o yüzden kadın doğuma yönlendirdi kadın doğum da sonuçlara bile bakmadan bu ilaçları yazdı emzirirken bu ilacı kullanan var mı daha bebişim 23 günlük o yüzden tedirgin oldum doktora da söyledim emziriyorum diye ama çokta dinlemedi 💕
Ayshababy Fatmaacylnn internete yazınca reçetesi çıkıyor canım zaten reçete yazıyor hamileler veya emziren anneler kullanabilir mi diye
Fatmaacylnn Ayshababy baktım aslında reçeteye de internetten de ama zimaksta saçma şeyler çıkıyor o yüzden kullansam mı kullanmasam mı bilemedim
Ayshababy Fatmaacylnn bazı doktorlar gerçekten çok ilgisiz acaba başka kadın doğumamı gitsen sonuçlarlan
Fatmaacylnn Ayshababy evet gerçekten öyle bebişim de daha küçük olunca içemedim ama çok ağrım da var dediğiniz gibi başka doktora göstereyim teşekkür ederim 🥰
mehtapdnz üromısın ı 6 haftalık hamileyken içtim, çok faydası olmadı. Ben de kronik Idrar yolu enfeksiyonu var. daha önce doktorlar da vermişti, çok da işe yarayan bir ilaç değil bence ya da bana yaramıyor
Fatmaacylnn mehtapdnz geçmiş olsun💕ben onu bu akşam içip bi denicem bakalım onda sıkıntı yok emzirirken içiliyormuş reçetede öyle diyor ama zimaksı başka bi doktora gösterip içicem sanırım