epenez
Ben de de aynı durum vardı 3 hafta oldu hala tam düzelmedi. Geceleri çok zor oluyor. Senin haftan daha az doktoruna bir sor sana birşeyler tavsiye eder. Ben 23+5 haftalık olduğum için öksürük şurubu ıhlamur falan öyle hafiflettim. ama senin doktoruna sormanda fayda var