Kızlar ben adete 6 gün kala idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle acile gittim. Doktora da gebelik şüphem olduğunu fakat henüz idrarda çıkmayacağı için test yapmadığımı söyledim. Beta hcg aldı ve negatif çıkınca 2 tane antibiyotik yazdı. Kesinlikle gebe değilim değil mi diye sordum olsa kanda çıkar geç yumurtlamadıysan dedi. Yumurtlamadan sonra 9. gün dedim hamile değilsin içebilirsin dedi. Benim içime sinmedi ilaçları içmedim birkaç gün daha idrar testi yaptım hep negatif. Öyle olunca başladım antibiyotiğe bugün adet günüm ama olmadım az önce ilacı içecektim tam içim yine huzursuz oldu son bir test yapayım dedim silik çıktı. Laboquick kaset test. 6 gün kala kanda negatif çıkıp da hamile olma ihtimalim var mı? Yumurtlama 9. günde kanda çıkması gerekmez miydi? 