Sevdaliza 11 hastalıkken kız olduğunu tahmin etti 14cü haftada yine kız dedi 18inde randevu var tekrar sorcam kıyafet almamak için zor tutuyorum kendimi 😂😂
mervedd Cinsiyeti erken öğrenenler kendinizmi soruyorsunuz doktora yoksa doktor kendimi söylüyor anlamadım galiba özele gidenler erken öğreniyor ben en son 13+2 de ikiliye gittim devlette bişey demediler bende sormadım tersler diye artık haftaya 17 de kontrol var umarım öğrenirim ☺️