Karamazov Femay evet başladılar. Doğumdan önce Crp değerim normaldi doğumdan sonra yükselmiş. Sezaryen oldum. 13 saat normal doğum sancısı çektim en son doğmayınca sezaryene döndüm. Korktum ben de
Femay Karamazov 16 da taburcu ettiler. 1 haftalık başka BİR antibiyotik yazdılar. Onu kullandım. Şu an 5 küsür falan sorun görülmedi
Femay Karamazov onlar hep normal seyretmiş canım değerlerime baktım şimdi. Gün geçtikçe etki ediyor antibiyotik sana da
Lilibebiko Emsalk gittim canım bol bol su tüket dediler 2 kişiye gittim ayrı ayrı ilaç aldım ama şuan çok ağır grip atlatıyoruz eşimle ben
Lilibebiko Karamazov zimaks verdi antibiyotik bol bol sıvı tüket dedi halsizlik yorgunluk var düzenli beslemem lazım birde benim kan değerlerimde çok düşük çıktı şuan bile çok ağır grip atlatıyoruz eşimle ilaçlarımı kullanıyorum dinleniyorum
Lilibebiko Femay bana inat ettiler almıyorlar ilaç verdiler 10 gün sonra gel dediler 1 doktor değil tam 3 doktor dedi şimdi çok ağır grip oldum yarın tekrar gideceğim
Lilibebiko Femay ilk aylarım için riskli dediler ama şimdi bebekte de bende de sıkıntı yok çok şükür sadece benim değerlerim düşük
Femay Lilibebiko anladım canım belki o yüzden üzerine düşmüyorlardır. Korkma acil bir durum olsa alırlardı zaten. Ben riskli gebe grubundayım o yüzden bi tık daha önemsediler sanırım
Lilibebiko Femay geçmiş olsun canım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimizin yavrusunu ❤️