Kızlar dişim apse yaptı ağrısı geçti dün kan verdim crp yüksekliğim 104.5 çıktı antibiyotik kullanıyorum yarın tekrar gel dedi bugün geri gittim antibiyotiğimin 3.günü crp yüksekliğim 127.4 çıktı çok yüksek olmasına rağmen bişey demedi idararda ve kanda enfeksiyon var dedi bana Zimaks 400 mg verdi diş içinde largopen 500mg kullanıyorum ikisinide içebilirsin dedi ama bi korktum ne yapmam gerekiyor ilaçların ikiside ağır gelirmi acaba crp yüksekliğinden ayrı bi korktum varmı fikri olan ne yapmayalıyız acil doktoruydu şu gün geri gelde demedi